zondag 9 juni 2013

Empanadas en viscurry


Nadat ik tot twee keer toe in de krant (een keer in 2011 en recent rond Koninginnedag) en ook in twee opeenvolgende Allerhandes recepten voor Empanadas tegenkwam (een keer met vegagehakt en een keer voor echte mannen, dus met vlees) heb ik ze laatst maar eens gemaakt, met de hulp van Koen en Elise. We hebben het AH-recept voor de vegaversie gemaakt, maar dan wel met echt gehakt, een combinatie dus :-)






De dag ervoor was ik op zoek naar een receptje, en toen leek deze "viscurry" met gele rijst en doperwten me wel wat. Ik had geen zin om gele rijst te kopen, dus ik heb wat kurkuma door m'n rijst gedaan. Ook kon ik tilapiafilet in currysaus niet vinden, dus heb ik verse vis (IJslandse kabeljauw) gekozen. Met wat kokosmelk en boemboe rode curry die ik nog had van de satésaus heb ik toen een sausje gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten